HP Omen 15-ax006nc/Intel i3-6100H/8GB/128 GB SSD + 1 TB HDD/GTX 950M 2GB/15,6" FHD/Win 10
Popis produktu:
Procesor : Intel Core™ i3-6100H (2,7 GHz, 3 MB mezipaměti, 2 jádra)Displej: 39,6cm (15,6") displej IPS UWVA FHD (1920x1080), podsvícením WLED a antireflexní úpravou - matný
Operační paměť: 8 GB DDR4 (2133MHz) (2x4GB)
Pevný disk: 1 TB (7 200 ot./min) + SSD 128 GB PCIe NVMe™ M.2
Cloud: Dropbox 25 GB/12 měsíců
Grafická karta : NVIDIA GeForce GTX 950M (2GB GDDR5) ; 1xHDMI
Optická mechanika: není
Ostatní: Kamera HP Wide Vision HD se dvěma digitálními mikrofony, TPM (Trusted PlatformModule), Bang & Olufsen; HP Audio Boost; Dva reproduktory,Podsvícená klávesnice
Komunikace: Ethernet LAN 10/100/1000; Kombinovaná karta Intel 802.11ac (2x2) Wi-Fi a Bluetooth 4.2 (kompatibilní s Miracast), 1xUSB 2.0; 2xUSB 3.0; 1xRJ-45, Víceformátová čtečka multimediálních karet SD
Snímače: Akcelerometr
Baterie: 3článková lithium-iontová (61,5 Wh), Odhadovaná výdrž až 11 hodin
Windows 10 Home 64
Barva: Síťovaný kryt se stínovaným vzorem, blyštivě černá základna; Síťovina se stínovaným vzorem
Hmotnost: 2,2 kg
Podsvícená ostrůvková klávesnice
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)